WHYSPORT & WHYNATURE
Prečo WHYSPORT? Vyzerá to ako otázka, ale v skutočnosti je to odpoveď. Odpoveď pre tých, ktorí hľadajú:
- funkčnú podporu športových aktivít
- spojenca pre našu každodennú energiu
- dôležitú podporu pri dosahovaní vašich cieľov, športových alebo iných
Skratka zameraná na šport, ale nielen.
Wellness = pohoda
Health = zdravie
Youth = mladosť
Značka WHYsport sa zrodila v roku 2011, aby uspokojila potreby čoraz pozornejšieho a náročnejšieho spotrebiteľa.
Na trhu presýtenom zahraničnými produktmi začína taliansky spotrebiteľ hľadať doplnky, ktoré reagujú na prísne kontroly tak pri výskume a výbere surovín, ako aj pri konzervovaní, balení a distribúcii produktov. Z dlhoročných skúseností v sektore suplementácií vyvinutých spoločnosťou Biovita sa tak zrodila značka a produktový rad WHYsport (2 produkty v roku 2011 – 78 produktov v roku 2021), navrhnutý tímom odborníkov a profesionálov, ktorí vždy hľadajú formulácie a účinnejšie a bezpečnejšie zložky.
10 dôvodov, prečo si vybrať WHYsport
- 10 rokov skúseností v sektore
- Široká ponuka produktov pre všetky typy športov a športovcov
- Špecializovaný tím výskumu a vývoja
- Predajný a poradenský tím po celom Taliansku
- Použitie certifikovaných surovín (TM System, Cyclodextrins, CFM Whey Protein, atď.)
- Absencia a/alebo obmedzenia v používaní alergénov
- Výroba v malých sériách na zabezpečenie čerstvosti
- Balenie v súlade s predpismi
- Osvedčený profilový posudok a ambasádor
A hlavne…
- Vášeň a oddanosť pre všetko, čo robíme!
Naše logo zahŕňa všetko čím sme. Červená je farba krvi, svalov a srdca. Farba dynamiky, túžby robiť, víťaziť a vynikať. Farba vášne, hrdosti a pýchy. Farba ohňa. Biela je farbou jednoduchosti a čistoty par excellence. Z úprimnosti. Z dôvery.
Môže sa zdať otázka,
namiesto toho je to odpoveď
Môže sa to zdať ako otázka,
ale je to odpoveď.
Pre tých, ktorí hľadajú platnú podporu v športových aktivitách, spojenca pre dennú energiu a dôležitú podporu pri dosahovaní svojich cieľov.
In un mercato saturo di prodotti stranieri, il consumatore italiano inizia a cercare integratori che rispondano a rigorosi controlli sia nelle fasi di ricerca e selezione delle materie prime che in quelle di conservazione, confezionamento e distribuzione dei prodotti. t
Dall’esperienza pluriennale nel settore dell’integrazione sviluppata da Biovita, nasce così il marchio e la linea di prodotti WHYSport, studiata da un team di esperti e professionisti sempre alla ricerca delle formulazioni e degli ingredienti più efficaci e sicuri.